Szilárd szappant használsz és a szappanvégek felhasználása fejtörést okoz? Kidobni sajnálod, de felhasználása már körülményes?
Elhoztuk neked a legjobb megoldást, ami csak egy szappanvéggel történhet!
A szájhigiéné területén már bizonyított Hydrophil cég megalkotott egy környezetbarát zsákocskát, mely 100%-ban természetes és lebomló, a környezetre teljesen ártalmatlan szizálkenderből készült.
A szizál egy egy mexikói agavefajta, mely rostjait előszeretettel használják a különböző wellness termékek (kesztyűk, kendők) gyártása során, de kötelet és szőnyeget is készítenek belőle.
Ebbe a zsákba gyűjtve a szappanmaradékokat, sokoldalúan fel tudod használni őket:
Vegán termék
Mérete: 9 x 13 cm
Anyaga: szizál zsák pamut zsinórral
A Hydrophil márkát három hamburgi jóbarát, Cristoph, Sebastian és Wanja álmodta meg 2012-ben. Barátságuk onnan eredeztethető, hogy mindhárman elkötelezettek voltak egy segélyszervezet, a Viva con Agua de Sankt Pauli eV iránt és közös érdeklődés tárgyán, a vízen is sokat tanácskoztak. Ez utóbbi témában még ismeretségük hajnalán indítottak is egy blogot, ahol a fenntartható vízhasználatról és a víz körüli konfliktusokról írtak.
Hamar felmerült bennük, hogy a piacra kellene dobni egy innovatív, fenntartható higiénia termékeket tartalmazó márkát, mely amellett, hogy fairtrade, vegán jellegű és fenntartható, még vízsemleges is.
Első termékük, melyet piacra dobtak, egy póló volt, mostanra pedig elmondhatják, hogy piacvezetők a bambusz fogkefékkel való fenntartható fogászati higiénia terén.
Lehetőség szerint olyan erőforrásokat használnak, amelyek nem veszélyeztetik a talaj- vagy ivóvizet, és nem igényelnek mesterséges öntözést. Ezzel jelentősen csökkenthetik a vízfogyasztást és tudatosíthatják ezt az emberekben. Annak érdekében, hogy pozitív hatást gyakoroljanak a világra, termékeik nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket és nem tesztelték őket állatokon.
Hiszik, hogy a tisztességes munka méltányos jutalmat érdemel. Személyesen szemmel tartják értékláncukat a legapróbb részletekig, és gondoskodnak arról, hogy termékeiket tisztességesen állítsák elő.
Küldetésük, hogy termékeikkel felhívják a figyelmet a fenntartható fogyasztásra a mindennapi életében.