Olaszország Best Selling modellje 2022, a világjáró szellem.
A TRK502 X 2020-ra teljes átalakításon esett át, a 2022-es modell pedig a legújabb Euro5-ös kibocsátási szabvány elérésével tovább építi ezt. Egy sor műszaki és esztétikai beavatkozás eredménye, amelyeket a kezelhetőség, az élvezet és az általános megjelenés javítása érdekében vezettek be. Egy motorkerékpár átalakított részletekkel, fontos frissítésekkel és fejlesztésekkel, kezdve az új grafikával és a felhasznált műanyagok új textúrájával, amelyek még több karaktert kölcsönöznek a TRK502 X-nek, kiemelve annak világjáró szellemét. A kormánykapcsolók teljesen megújultak, és mostantól háttérvilágítással rendelkeznek, míg a visszapillantó tükrök a TRK logóval együtt új dizájnnal büszkélkedhetnek, akárcsak az új markolatok. Az új formájú kormány mostantól állítható, hogy minden motoros a számára legmegfelelőbb üléspozíciót tudja elérni, akárcsak a kuplungkar, amely szintén állítható. Az új ülés teszi teljessé az átalakítást, amely mostantól kényelmesebb és tágasabb, maximális kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt, valamint a legújabb minőségi szabványokat meghaladó, átdolgozott kivitelezéssel. A TRK 502 X osztozik az utcai változattal a masszív és robusztus, soros, 2 hengeres, folyadékhűtéses, dupla vezérműtengelyes motoron, amely egy ilyen stílusos vázzal kombinálva egyszerre teszi magával ragadóvá és könnyen kezelhetővé ezt a motorkerékpárt.
Használati utasítás (.pdf)
Garancia és szervizfüzet (.pdf)
A feltüntetett árak a regisztrációs adót, valamint a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák.
Motor:
Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtés, DOHC 8 szelep
Hengerűrtartalom:
500 ccm
Max teljesítmény:
35 kW (47,6 Cv) @ 8500 rpm
Max nyomaték:
45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm
Sűrítés:
11,5:1
Furat x löket:
69x66.8 mm
Kenés:
Olajteknő
Üzemanyag ellátás:
Injektor
Kipufogórendszer:
Katalizátoros, lambdaszonda (EURO 5)
Kuplung:
Olajfürdős
Váltó:
Mechanikus,6 sebesség
Hajtás:
Lánchajtás
Gyújtás:
ECU-TLI
Gyújtógyertya:
NGK CR8E
Indítás:
Elektromos önindító
Váz:
Acél
Első felfüggesztés:
Állítható fordított villa Ø 50mm
Első teleszkóp út:
145 mm
Hátsó felfüggesztés:
Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható
Hátsó lengéscsillapító út:
50 mm
Első fék:
Dupla tárcsás ø320 mm, 4 dugattyús féknyereg, ABS
Hátsó fék:
Szimpla tárcsás ø260 mm, dupla dugattyús féknyereg, ABS
Első felni típus:
Küllős alumínium ötvözet
Első felni méret:
19”x3.00” DOT –D
Hátsó felni típus:
Küllős alumínium ötvözet
Hátsó felni méret:
17"x MT 4.5"DOT
Első gumi:
110/80- R19 - M/C 59V
Hátsó gumi:
150/70 - R17 – M/C 69V
Hosszúság:
2200 mm
Szélesség:
915 mm
Magasság:
1480 mm
Ülésmagasság (vezető):
860 mm
Tengelytáv:
1525 mm
Hasmagasság:
220 mm
Önsúly:
235 kg
Tank:
20 L(tartalék 3 L)
Fogyasztás:
4,4L/100km
Max.terhelhetőség:
192 kg
Max.sebesség:
165 km/h
Mutass többet